Subject: Ed: hulgimüüjate kontroll
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 15:02:04 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: esmaspäev, 12. veebruar 2024 15:02
Adressaat: 'Aivar Pau' <[email-masked]>
Teema: Vs: hulgimüüjate kontroll

Tere, Aivar!

Aitäh päringu eest.

Vastas Ravimiameti järelevalve osakonna juhataja Liis Prii.

„Ravimiamet tuvastas ühe ladustamisõiguseta humaanravimi hulgimüügi
tegevusloa omaja inspektsioonis mitmed ravimite hea turustamistava (Good
Distribution Practice – GDP) rikkumised. Arvestades, et hulgimüüja ei
tegelenud ravimite hulgimüügiga, ei olnud need  mõjutanud turustatavate
ravimite kvaliteeti, kuid oleksid seda teinud, kui ettevõte oleks
ravimitega seotud tegevusi alustanud. Viimase vältimiseks peatas
Ravimiamet ettevõtte hulgimüügi tegevusloa ajutiselt kuni puuduste
kõrvaldamiseni. Ettevõte viis oma tegevuse GDP-ga kooskõlla, Ravimiamet
kontrollis uuesti ettevõtte tegevust ning otsustas pärast seda tegevusloa
peatamise lõpetada ja andis ettevõttele GDP sertifikaadi, mis kinnitab
tegevuse vastavust heale turustamistavale.

Ravimiamet lõpetas ühe ladustamisõiguseta humaanravimi hulgimüüja
tegevusloa, sest tegevusloa omaja ei suutnud vaatamata korduvalt antud
tähtaegadele täita tegevusloa eelduseks olevaid pädeva isiku nõudeid.
Tegemist oli ravimite hulgimüügi tegevusloaga, mille alusel ei olnud
ettevõtte ravimite hulgimüügi tegevustega alustanud, see tähendab, et see
ei mõjutanud turustatavaid ravimeid ega ravimite kättesaadavust.“

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Aivar Pau <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 9. veebruar 2024 14:53
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: hulgimüüjate kontroll

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Seoses selle aruandega:

Siin on hulgimüüjate all kaks huvitavat lauset: „Peatati ajutiselt ühe
hulgimüüja majandustegevus seoses heade turustamistavade (GDP) rikkumisega
kuni tegevuse GDP-ga kooskõlla viimiseni. Ravimiamet lõpetas ühe ravimi
hulgimüüja tegevusloa, sest tegevusloa omaja ei suutnud täita tegevusloa
eelduseks olevaid tingimusi.“

Palun, kas te saakiste neid juhtumeid veidi lähemalt valgustada.

Tervitades

Aivar Pau

Delfi Forte